سیروان خسروی به اریکه بدهکار است !
just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 16:45 :: نويسنده : hana


نه تنها از ما طلبکار نیستید بلکه بدهکار هم هستید

آقای سیروان سالن های مجموعه اریکه ایرانیان چندمنظوره است؛ یعنی سالن کنسرت، هم برای نمایش فیلم است و هم اجرای کنسرت و هنگامی که سالن برای کنسرت رزرو می شود یعنی عوامل فنی خدمات و به خصوص تهیه کننده فیلمی که در آن زمان از نمایش باز می ماند هزینه های مربوط به خود را دریافت می کنند و ما پرداخت می کنیم. لذا شما نه تنها از ما طلبکار نیستید بلکه بدهکار هم هستید. حال بگذریم از محبت ها و لطف های شایان توجه که آقای هاشمی مقدم به شما، برادرتان و خانواده محترم ازجمله مادر گرامی تان و سایر دوستان داشتند و اجازه استفاده از امکانات ورشی این مجموعه را به صورت رایگان داده بودند که رقم آن چشمگیر است و از اعلام آن معذوریم؛ چراکه آن کار را آقای هاشمی مقدم برای دل خود خود و در حق دوستی انجام داده اند که متاسفانه خیلی زود و قدرناشناسانه آن را به فراموشی سپردید.

این شما بودید که به دنبال پول و منابع بیشتر، سالن های میلاد را به اریکه ترجیح دادید.

به خاطر دارید در حضور چند شاهد ازجمله جناب آقای طوسی، آقای امید حاجیلی و دیگران، آقای هاشمی مقدم قول اجرا به صورت رایگان را به شما داده بودند و این شما بودید که به دنبال پول و منافع بیشتر، سالن های میلاد را به اریکه ترجیح دادید و فراموش کردید که پایه گذار کنسرت های شما اریکه ایرانیان بود و از این استیج برای اولین اجراها شروع کردید. جناب آقای سیروان، اگر کسی کار خیر انجام بدهد نیازی به اعلام آن نیست ولی اگر لازم باید  این مجموعه حاضر است الواح و تقدیرنامه های دریافت شده از بنیادهای خیریه را در جراید به چاپ برساند تا شما بدانید اریکه ایرانیان به رغم شرایط بد اقتصادی اش به وظیفه انسانی خود عمل کرده و می کند.

در آخر لازم است بدانید مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان یک مجموعه مردمی و در خدمت فرهنگ، جامعه و کشور عزیزمان ایران و جمهوری اسلامی است و همچنان با این نیت خیر به وظیفه اش عمل می کند. بد نیست شما از خود سوال کنید در راه خدمت به مردم چه کرده اید جز دریافت حق الزحمه سنگین برای اجرای کنسرت حتی از بنیادهای خیریه. این صفت از ما دور است که نمک را بخوریم و نمکدان بشکنیم؛ اما شما...


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: