just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 57508
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 18:42 :: نويسنده : hana

شادی پس از گل در یكی از مسابقات پخش زنده شبكه 3 سیما صحنه شرم آوری را رقم زد!

 
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 16:47 :: نويسنده : hana

بازی های پان امریکن (Pan American Games) یک رویداد چند ورزشی است که تمام ملت های قاره آمریکا در آن شرکت می کنند. آخرین دوره این المپیاد ورزشی چند رشته‌ای در سال ۲۰۰۷ در ریودوژانیرو، برزیل برگزار شد و دوره بعدی آن هم امسال (سال 2011) بوده که از ۱۴ اکتبر در گوادالاخارا، مکزیک برگزار شده است. در مسابقات پان امریکن امسال بیش از ۶۰۰۰ ورزشکار از ۴۲ کشور در آمریکای شمالی و جنوبی در گوادالاخارای مکزیک گرد هم آمدند تا رقابتی بیادماندنی را رقم بزنند.
 
در این بازی ها ورزشکاران رشته های سنتی و مدرن ورزشی از قبیل شنا، غواصی، شمشیر بازی، كشتی آزاد، كشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تنیس، دو میدانی، اسکیت، اسکی، قایق سواری و بوکس و … شرکت داشته اند که برخی از مسابقات به پایان رسیده و نتایج آنها مشخص شده و بقیه رقابت ها هم پایان می یابد. 
 



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 15:24 :: نويسنده : hana

80درصد سهام باشگاه‌هاي پيروزي و استقلال به بخش‌هاي خصوصي، تعاوني و عمومي‌ غيردولتي واگذار مي‌شود.

    به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيئت وزيران در جلسه مورخ 6 مهرماه 1390 به استناد اصل 138 قانون اساسي با توجه به تشکيل وزارت ورزش و جوانان و ضرورت حفظ سهم بخش دولتي در ورزش، تصويب کرد که شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي و باشگاه‌هاي فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) و استقلال از گروه 1 بنگاه‌ها و فعاليت‌هاي اقتصادي موضوع ماده 2 قانون اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي به گروه 2 منتقل شوند.


بر اساس قانون اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي، دولت مکلف است هشتاد درصد(80%) از ارزش مجموع سهام بنگاههاي دولتي در هر فعاليت مشمول گروه دو ماده (2) اين قانون را به بخش‌هاي خصوصي، تعاوني و عمومي‌ غيردولتي واگذار کند.


اين مصوبه از سوي معاون اول رئيس‌جمهور ابلاغ شده است.

 

 

 
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : hana

به گزارش ایسنا،علي دايي با بيان اين كه وضعيت تيمش مطلوب است، درباره شرايط راه‌آهن در آستانه ديدار با استقلال در هفته دهم ليگ برتر فوتبال، اظهار كرد: اردوي خوبي در كيش برگزار كرديم و چند روز اخير نيز با انگيزه و خوب تمرين كرديم. در تمرين‌هاي اخير هم تمام تلاش خود را كرده‌ايم و در چند روز آينده هم ادامه مي‌دهيم. براي بازي با استقلال مصدوم يا محروم هم نداريم و كاملا آماده بازي هستيم.



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 14:10 :: نويسنده : hana

نصر نیوز: مجلس ترحیمی مهسا بالغ غازانی ووشو کار ۱۷ ساله تبریزی در میان غم و اندوه دوستان و جامعه ورزشی برگزارشد.

رسانه اینترنتی | Gapkade.Com
 

 



ادامه مطلب ...
 
چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, :: 20:14 :: نويسنده : hana

 


عکس نوجوانی ستاره‌های فوتبال

 
چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, :: 18:42 :: نويسنده : hana

به گزارش آینده، تیم ملی ایران در مقابل اردن یكی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت و برای شكست این تیم مدت‌ها منتظر بود.



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, :: 1:10 :: نويسنده : hana

محمد رضا راستگو در وبلاگ شخصی اش به مناسبت روز تولد عادل فردوسی پور نوشت:

 راستش از محله‌ای در غرب تهران شروع شد؛ شهرآرا. 11 مهرماه سال ۱۳۵۳ بود که عادل به دنیا آمد....

 



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : hana

کروش به این نتیجه رسیده که بهتر است لیگ برتر ایران 16 تیمی شود.

فرهاد عشوندی و سعید اکبری
لبخندش را مدام بر لب دارد. هر بار که نگاهش به نگاه ما می‌افتد، لبخندش بر لب است. لبخندی البته نه از جنس لبخند علی کفاشیان. کارلوس کروش‌‌؛ او هم شاداب است اما نه به شادابی رئیس فدراسیون فوتبال. راستی چرا همیشه لبخند می‌زند؟ و بی‌درنگ پاسخ می‌دهد‌‌: «وقتی مربی هستی یا در فوتبال حرفه‌ای کار می‌کنی، فشار زیادی را باید تحمل کنی. فشار کار این قدر بالاست که اگر نخندی، حتماً می‌میری. من به فوتبال آمدم که بخندم و شاد باشم و از زندگی‌ام لذت ببرم. می‌خواهم تلاش کنم که موفق باشم نه اینکه بمیرم.» سرمربی تیم‌ملی 6 ماه پس از حضور رسمی‌‌اش در ایران، رودرروی‌مان نشسته تا اولین گفت‌وگوی رسمی و اختصاصی مطبوعاتی‌‌اش را انجام دهد. او یک ساعت دیرتر به قرار رسیده و درحالی که این تأخیرش سبب شد تا دوستان خوب ا در خبرگزاری ایسنا و روزنامه اعتماد، قرارهای مصاحبه‌شان کنسل شود اما این مجال برای ما باقی ماند تا با کروش به گفت‌وگو بنشینیم و در زمانی تقریباً محدود مهمترین سئوال‌‌های‌مان را از او بپرسیم‌‌؛ «ببخشید اما نشست صبح ما با مربیان لیگ‌برتری کمی بیشتر از آنچه گمانش را می‌کردیم طول کشید و بعد هم به اصرار خبرنگاران، ایستادم تا با آنها درباره نشست حرف بزنم. بعد هم که به ترافیک مسیر خوردیم. همه این اتفاقات سبب شد تا با تأخیر برسم برای همین عذرخواهی می‌کنم.»
 



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, :: 1:43 :: نويسنده : hana

 
شنبه 9 مهر 1390برچسب:, :: 20:0 :: نويسنده : hana

فرهاد مجيدي به سبب انجام کارهاي اقتصادي در امارات فرصت حضور توامان در استقلال و تيم ملي و حضور در اردوهاي هر دو تيم را نداشت.



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 14:8 :: نويسنده : hana

 

تیم ملی ایروبیک موی تای ایران به صورت مختلط در مسابقات رقابت های جهانی ازبکستان شرکت کرد.

 

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد