just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 57516
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 15:34 :: نويسنده : hana
 
سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 20:0 :: نويسنده : hana

حامد بهداد تمام جذابیت های یک «بچه تخس» را دارد. چیزهایی که ظاهرا در این دوره زمانه خیلی پرطرفدار است. دکتر علیرضا شیری می گوید مردم دنبال کسی می گردند که قسمت های بازی نکرده زندگی شان، یا آرزوهای ناکامشان را در او ببینند. برای همین هم همیشه بدنبال یک آدم معروف هستند. کسی که همه این جنبه ها را داشته باشد. بعضی جنبه های شخیصتی نقش های حامد بهداد را با این مدرس مهارت های ارتباطی بررسی کردیم.

مارلون براندو؟

یکی از خصوصیات حامد بهداد، نارسیسیسم یا خودشیفتگی است. کسی که خودش را مارلون براندوی ایران می داند نارسیسیسم دارد. آدرسی که او از قابلیتش به مخاطب می دهد یک آدرس غریبه است. خیلی دوست دارم بدانم اینکه می گوید شبیه براندو است را از کجا آورده؟ 



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 17:19 :: نويسنده : hana

عکس   جنایت بازیگر معروف در حق دختر 20 ساله

پرشین وی در گزارشی به نقل از روزنامه کیهان نوشت: این روزها خبر دعوت از «آنجلینا جولی» و مسائل حاشیه ای آن نقل برخی از محافل و رسانه هاست یکی تکذیب می کند و دیگری تأیید.

یکی دم از ضرورت ارتقا و اعتلای سینمای ملی با دعوت از این هنرپیشه معلوم الحال می زند! و دیگری جامعه هنری ما را پر از آنجلیناجولی و نسخه های بالاتر از آن می داند که قابل صادر کردن به کشورهای دیگر هم هستند و شاهد مثال هم می آورد.

اما در همین هیاهو و صرفنظر از اظهارات متفاوت و بعضا متناقض افراد، نگاهی واقع بینانه، حقایق تلخی را آشکار می کند. حقایقی که از شدت زشتی و هولناکی نمی توان دامن رسانه را به بیان آنها آلود. اما فقط به عنوان یک نمونه و بصورت کاملا محدود، به یکی از آخرین فجایعی که در اثر بها دادن و الگوسازی از برخی هنرمندان بی هنر که هنری به جز ابتذال و نکبت و پلشتی ندارند، اشاره می شود تا امکان قضاوت بهتری برای مردم فراهم گردد. هر چند به نظر می رسد جامعه به حد کافی از برخی از این قشر هنرنمایان فاسد که آبروی جامعه هنری را به یغما برده اند شناخت دارد.



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 16:49 :: نويسنده : hana
 
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 16:24 :: نويسنده : hana

مرژانو - امین حیایی برای آبرویش می جنگد  

(نمی‌خواهم خودم را مطرح كنم)

من اصلا دوست ندارم خودم را در فیلم مطرح کنم. همیشه دنبال این بودم که فیلم مطرح شود. اگر فیلم دیده شود، من هم دیده می شوم. شاید بعضی وقت ها پیش خودتان فکر کنید که امین حیایی چطور حاضر شده این نقش را بازی کند؟ اما من به خاطر موفقیت فیلم هر کاری می‌کنم.  من در سینما نباید تنها به خودم فکر کنم. نباید دنبال این باشم که همیشه بالا باشم. باید کمک کنم که دیگران را هم بالا بیاورم. البته من اصلا خودم را بالای بالا نمی بینم. من اون پایین پایینا هستم  اما بالا سرم فقط خداست.
 



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : hana

طرفداران فیلم ها و سریال هایی که اخبار و عکس های بازیگران اونها رو هم دنبال می کنند می تونند با مراجعه به ادامه مطلب این پست عکس های جدید حدیث تهرانی و سحر قریشی که مربوط به فیلم جدیدشان که در مرحله فیلم برداری به سر می برد مراجعه کنند .

رسانه اینترنتی | Gapkade.Com



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : hana
 
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : hana

بازیگر نقش ستایش در سری دوم کیست؟؟؟؟؟

بازیگر نقش ستایش در سری دوم کیست  | Gapkade.Com



ادامه مطلب ...
 
چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, :: 22:14 :: نويسنده : hana

حراجی دو روزه یادگاری‌های جان وین بازیگر سرشناس سینما 5.4 میلیون دلار سود به همراه داشت.

 در این حراجی یادگارهای مختلفی از جمله آخرین گواهینامه این بازیگر و چشم‌بند او برای نقش روستر کاگبرن در فیلم «شهامت» محصول 1969 به فروش رفتند.
 

مرژانو - زندگی یک بازیگر 6 میلیون دلار حراج شد
 

در این حراجی که روز جمعه در حراج‌خانه هریتیج برپا شده بود، 700 یادگاری از وین به فروش گذاشته شدند. این یادگاری‌ها شامل لباس، فیلمنامه، جوایز و دیگر اشیاء مربوط به فیلم‌های جان وین بودند.

آخرین گواهینامه وین به قیمت 90 هزار دلار فروخته شد و چشم‌بند «شهامت» به قیمت 48 هزار دلار به فروش رفت.

جایزه گلدن گلوب وین برای فیلم «شهامت» هم به قیمت 143 هزار دلار فروخته شد و کمربند و جلد اسلحه وین در فیلم «الدورادو» به قیمت 77 هزار دلار به فروش رفت.

اما گران‌ترین شی به فروش رفته در این حراجی کلاه سبزی بود که وین در فیلم جنگی «کلاه سبزها» محصول 1968 به سر می‌گذاشت. این کلاه به قیمت 179 هزار دلار فروخته شد.

کلاهی که وین در فیلم‌های «جک بزرگ»، «گاوچران‌ها» و «دزدان قطار» به سر گذاشته بود هم به قیمت 120 هزار دلار فروخته شد.
 

مرژانو - زندگی یک بازیگر 6 میلیون دلار حراج شد
 
طراحی اندی وارهول از چهره جان وین که بخشی از مجموعه «گاوچران‌ها و سرخ پوست‌ها» بود به قیمت 77 هزار دلار و فیلمنامه «جویندگان» نیز به قیمت 41 هزار دلار به فروش رفتند.

بخشی از سود این حراجی در بنیاد مبارزه با سرطان جان وین خرج می‌شود. ابن بنیاد در زمینه بیماری‌های سرطانی تحقیق، آزمایش و فعالیت می‌کند.

وین سال 1979 بر اثر سرطان درگذشت. این اشیاء را افراد فامیل او برای فروش عرضه کردند.

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد