just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 57511
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 14:42 :: نويسنده : hana

چینیها معتقدند بودند در شروع سال نو از بین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند . این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ، گربه ( خرگوش ) ، اژدها ( نهنگ ) ، مار ، اسب ، بز ( گوسفند ) ، میمون ، خروس ( مرغ و جوجه ) سگ و بالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد . سال ۱۳۹۱ به نام نهنگ می باشد ببینیم سال نهنگ برای ما چگونه خواهد بود .

 

 

لحظه تحویل سال ۱۳۹۱ هجری شمسی : سه شنبه اول فروردین ، ساعت ۰۸:۴۴:۰۰ صبح

norooz.jpg



سال اژدها ( نهنگ ) :

اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی ، ناجوانمردی ، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال ، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست ؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد ، ولی در عین حال ، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد .اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد . او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است ، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست . توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است . وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر ، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند .اژدها بد خلق ، سرکش ، لجوج ، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید . اما به رغم این ویژگی ها ، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است . مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است .

nahang.jpg



ادامه مطلب ...
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد