راه های عجیب برای خداحافظی با سردرد !!
just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 16:43 :: نويسنده : hana

در زمستان هر روز این چای را بنوشید


در این شیوه متخصص گیاه درمانی مصرف برخی از گیاهان دارویی چون گیاه گل مینا و برگ خشك نعنا را به بیمار توصیه می‌كند. به این ترتیب بیمار برای پیشگیری از شروع سردرد، پیشگیری از افزایش یا درمان آن لازم است دم نوشی با گل مینا یا نعنا برای خود تهیه كرده و آن را میل كند. مصرف برگ خشك شده این گیاهان به همراه غذا نیز برای درمان سردرد توصیه شده است. درمانگران بر این باورند، با آغاز ماه‌های سرد و افزایش سردردهای ناشی از سرماخوردگی و آنفلوآنزا نوشیدن روزانه چای نعنا برای كاهش سردردها بسیار موثر است.



 

ماساژ ضد درد


ماساژ درمانی یكی از شیوه‌های یداوی اما طبیعی برای درمان سردرد است. در این شیوه با كمك ماساژهایی كه متخصص به بیمار ارائه می‌كند بخش زیادی از استرس و تنش بیمار تخلیه شده و به این ترتیب او دچار آرامش می‌شود كه در تسكین درد او بسیار موثر است. به اعتقاد متخصصان بهترین گزینه برای درمان سردرد در شیوه درمانی ماساژ درمانی ماساژ عضلات منقبض شده ناحیه سر، پس‌گردن و عضلات شانه است. تحریك و ماساژ این عضلات موجب خونرسانی بهتر در ناحیه سر شده و به مرور با تسكین سردرد همراه است. برای ماساژ این نواحی كافی است از هر 2 انگشت شست كمك بگیرید و فشارهای ملایم و دایره وار بر عضلات سر، گردن و شانه وارد كنید.



 

ماساژ ستون فقرات سر دردتان را خوب می‌كند


یكی دیگر از شیوه‌های درمان سردرد، استفاده از متد متخصصان كایروپركتیك برای ماساژ ستون فقرات است. در این شیوه درمانی متخصص كایروپركتیك با ماساژی كه به ستون فقرات بیمار می‌دهد موجب ترمیم و درمان بافت‌های آسیب دیده به این ناحیه و اعصابی‌كه تحت فشار قرار گرفتند، می‌شود. ترمیم این اعصاب در كنار خونرسانی بهتری كه با انجام ماساژ در بدن بیمار به‌وجود می‌آید تاثیر مستقیمی در كاهش سردرد و از بین رفتن تنش‌های بیمار خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: