کشف حجاب فریبا داوودی مهاجر
just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, :: 19:33 :: نويسنده : hana

به گزارش خبرنگار تابناک، وی که اخیرا در آمریکا به صورت زنده کشف حجاب نموده، در کارنامه خود همکاری با مرکز تحقیقاتی و آموزشی جامع مدنی ایران، صندوق اعانه ملی برای دموکراسی(NED)، عضویت در خانه آزادی وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)، همکاری با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و وابسته به بنیاد ایفوس، رسانه های وابسته به سازمان اطلاعات هلند و … را دارد، چندی پیش متواری شده است.

پناهندگی محمد مصطفایی وکیل خودخوانده سکینه محمدی آشتیانی(محکوم به مرگ به جرم قتل و زنا) و ادعاهای کذب هوتن کیا وکیل دیگر سکینه آشتیانی که چندی است خوراک رسانه های بیگانه را فراهم نموده، ناشی از ارتباط با وی می باشد که بر اساس شنیده ها در چند ماه اخیر ارتباط گیری های گسترده فریبا داودی مهاجر با همجنسان خود از میان وکلای جوان دادگستری نیز رو به افزایش است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: