روش اعجاب انگيز براي زنده کردن باتري لپ تاپ!
just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : hana

در صورتي که باتري لپ تاپ شما نيز به اين بلا دچار شده است پيش از هر اقدام ديگري دست نگاه داريد و اين راه واقعأ اعجاب انگيز با روشي اعجاب انگيزتر را بر روي باتري خود اعمال کنيد! چرا که با اين کار مي توانيد جان دوباره اي به باتري ببخشيد و به نوعي آن را احيا کنيد ، چرا که مجددأ باتري ميتواند 1 الي 2 ساعت شارژ خود را نگه دارد و ديگر نيازي به پرداخت هزينه اضافي نداريد.براي اينکار ، روش کار را بدون ترس و واهمه انجام دهيد!

کافي است باتري را به مدت 14 الي 15 ساعت در داخل فريزر قرار دهيد تا باتري لپ تاپ شما کاملأ فريز شود! سپس باتري را 3 الي 4 بار شارژ و دشارژ نماييد. اکنون باتري لپ تاپ شما پس از گذراندن يک خواب زمستاني جان تازه اي پيدا کرده است و مي توانيد بيش از گذشته براي شما کار کند.

شايد از اين عمل تعجب کنيد و ارتباطي بين اين دو کار نيابيد.اما جالب است بدانيد که اين کار پايه و اساسي کاملأ علمي دارد ، چرا که همانطور ميدانيد به طور کلي در اجسام مختلف به دليل لرزش طبيعي مولکولها جريان برق به راحتي از آنها عبور نمي کند. اين مشکل در اجسام رسانا کمتر است ، زيرا مولکول ها به شکل منظم قرار مي گيرند و جريان راحت تر عبور مي کند ، اما براي ابر رسانا کردن بايد جسم رو سرد نمود تا لرزش مولکولها کمتر شود (اين لرزش هيچ گاه صفر نخواهد شد ، مگر در صفر مطلق يعني 273- درجه سانتيگراد که البته تا امروز دست نيافتني باقي مانده است)، در نتيجه سرعت و کيفيت عبور جريان بهتر خواهد شود.

دليل بهتر کار کردن سي پي يو در درماي پايين نيز همين موضوع است. از اين موضوع و به نوعي نوآوري ميتوان حتي در مورد هارد ديسک هم استفاده کرد ، هاردي که کار نميکند را در صورتي که 10 تا 15 ساعت در فريزر فريز نماييد و سپس وصل نماييد را نيز ميتوان با اين روش بازيابي کرد. لازم به ذکر است تا باتري شما دچار مشکل نشده است اين ترفند را بر روي آن اجرا نکنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: