افزایش نرخ تورم آبان ماه به19.8%
just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : hana

450_745.jpg

 
رئیس کل بانک مرکزی گفت : امیدواریم که نرخ تورم آبان ماه بیش از یک واحد دیگر بالا نرود، یعنی از 19/1 درصد تورم مهرماه به 20 درصد در آبان ماه نرسد و کمتر از این رقم باشد.
به گزارش مشرق ، در حالی بانک مرکزی در اطلاعیه ای رسمی، نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آبان ماه امسال را 19/8 درصد اعلام کرد که مرکز آمار ایران از ارائه آمار خودداری می کند.

بانک مرکزی گزارش داد: خلاصه نتایج به دست آمده از شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران براساس سال پایه 100=1383 در آبان ماه1390 نشان می دهد شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در آبان ماه 1390 به عدد 280/6 رسید که نسبت به ماه قبل 1/6 درصد افزایش یافت.

در مقایسه با ماه مشابه سال قبل، شاخص مذکور22/1 درصد رشد داشته است. نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آبان ماه1390 نسبت به دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1389 معادل 19/8 درصد است.

محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی پیش از این در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد پیش بینی نرخ تورم آبان ماه گفته بود: برآوردهای بانک مرکزی نشان دهنده کاهنده بودن رشد نرخ تورم است.

رئیس کل بانک مرکزی افزوده است: امیدواریم که نرخ تورم آبان ماه بیش از یک واحد دیگر بالا نرود، یعنی از 19/1 درصد تورم مهرماه به 20 درصد در آبان ماه نرسد و کمتر از این رقم باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: