just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 16:45 :: نويسنده : hana

 

بدلباس و ژولیده, چاق و بدقواره, قدیمی؛ ممکن است پوشیدن یک لباس نامناسب همه این خصایص را به دیگران نشان دهد.
 

 
چگونه می شود که گاهی اوقات نوع لباس پوشیدن ما, ما را آشفته نشان می دهد یا معانی مختلفی را به فکر طرف مقابل مان القا می کند؟ پوشیدن یک کت سفید و پیراهنی که با آن ست شده باشد, به شخص مقابل این تصور را القا می کند که شما فردی خوش لباس و مبادی آداب , خوش سلیقه و مقید هستید, اما در واقع شاید شما چنین شخصیتی نداشته باشید.


ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 16:42 :: نويسنده : hana

را به خاطرات دور و نزديك‌تان پيوند بز …

گاهي يك ترانه و حتي يك عكس شما را پرت مي كند به گذشته هاي دور؛ گذشته هاي دوري كه شايد از آن براي تان تنها يك خاطره باقي مانده؛ درست مثل رايحه آشنا كه مي تواند شما را به خاطرات دور و نزديك تان پيوند بزند؛ ما هم در اين شماره با پيشنهاد عطرهايي نه چندان جديد اما محبوب سعي كرده ايم شما را به گذشته هاي تان ببريم! عطرهايي قديمي كه حتي اين روزها هم طرفداران شان را حفظ كرده اند.

هنگام خريد عطر ممكن است شك كنيد كه چه حجمي از عطر را خريداري كنيد. طبيعي است هر چه حجم عطر بيشتر باشد قيمت آن هم بيشتر مي شود اما لازم به ذكر است معمولا خريد عطر در حجم بالاتر در نهايت به صرفه تر تمام مي شود و فروشندگان به افرادي كه عطر را در اندازه بيشتر و فاصله زماني كمتري استفاده مي كنند توصيه مي كنند كه حجم بالاتر را تهيه كنند ؛ اما اگر از آن دسته از افراد تنوع طلبي هستيد كه ممكن است از رايحه عطرتان زود خسته شويد و مدام در حال تغيير رايحه عطرتان هستيد بهتر است عطر را در حجم كمتري تهيه كنيد.



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 16:26 :: نويسنده : hana

می گویند که «سحرخیز باش تا کامروا باشی»، من هم مثل خیلی از شماها محسنات سحرخیزی را تجربه کرده ام. اما فارغ از حرف های معمول، اگر بخواهیم خودمانی باشیم، کدام یک از ما اگر کار و بارش به گونه ای باشد که نیاز به برخاستن زودهنگام از بستر نداشته باشد، مخصوصا در این روزهای سرد، اراده سحرخیزی دارد و باز اگر لازم نباشد اول وقت جایی باشیم، کدام یک از ما لذت بیدار ماندن برای گفتگو، مطالعه آزاد یا دیدن فیلم را از دست می دهد و سر شب می خوابد.

 

این جاست که گاهی ما از خودمان می پرسیم، آیا سحرخیزی آنچنان که قدما گفته اند، همیشه چیز خوبی است یا نه!

 

در این جا سحرخیزها را با جغدهای بیدار شب ها، از چند جنبه مورد مقایسه قرار می دهیم!

 

آدم صبح هستید یا عصر؟



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : hana

رتبه دهم : F-22 Raptor

01.jpg



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 20:0 :: نويسنده : hana

حامد بهداد تمام جذابیت های یک «بچه تخس» را دارد. چیزهایی که ظاهرا در این دوره زمانه خیلی پرطرفدار است. دکتر علیرضا شیری می گوید مردم دنبال کسی می گردند که قسمت های بازی نکرده زندگی شان، یا آرزوهای ناکامشان را در او ببینند. برای همین هم همیشه بدنبال یک آدم معروف هستند. کسی که همه این جنبه ها را داشته باشد. بعضی جنبه های شخیصتی نقش های حامد بهداد را با این مدرس مهارت های ارتباطی بررسی کردیم.

مارلون براندو؟

یکی از خصوصیات حامد بهداد، نارسیسیسم یا خودشیفتگی است. کسی که خودش را مارلون براندوی ایران می داند نارسیسیسم دارد. آدرسی که او از قابلیتش به مخاطب می دهد یک آدرس غریبه است. خیلی دوست دارم بدانم اینکه می گوید شبیه براندو است را از کجا آورده؟ 



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 19:48 :: نويسنده : hana

چقدر کم توقع شده ام


نه آغوشت را می خواهم


نه یک بوسه


نه دیگر بودنت را..


همین که بیایی


و از کنارم رد شوی کافیست


مرا به آرامش می رساند...


حتی اصطکاک سایه هایمان...

 
سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 19:39 :: نويسنده : hana
 
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 18:19 :: نويسنده : hana

پاسخهای جالب یک دانش اموزدر یکی از کشورهای اروپایی باعث شد تا نمره صفر نگیرد. سوال ها و جوابها را بخوانید.البته سوالها و جوابها بصورت انگلیسی بود که من فارسی آن را برای شما نوشتم:

1-درکدام جنگ ناپلئون مرد؟
در اخرین جنگش

...
2-اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضاشد؟
در پایین صفحه



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, :: 19:29 :: نويسنده : hana

 

صدای پای یلدا آرام آرام به گوش می رسد . پدربزرگها و مادر بزرگها خانه را برای استقبال از فرزندان می آرایند و فرزندان و نوه ها نیز از آن سوی برای دیدار بزرگان خانواده بی قرارند .
برگزاری مراسم یلدا ، آیینی خانوادگی است و گردهمایی ها به خویشاوندادن و دوستان نزدیک محدود میشود .

ایران کشوری با فرهنگی غنی است که مردمانش بنا به ذوق و سلیقه و طبیعت منطقه ای که در آن زیست می کنند هر یک برای برگزاری سنت های کهن آداب خاص خود را دارند

آیین شب یلدا یا شب چله، خوردن آجیل مخصوص ، هندوانه، انار و شیرینی و میوه های گوناگون است که همه جنبه نمادی دارند و نشانه برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی هستند.
فال حافظ و شاهنامه خوانی

یکی دیگر از رسم های شب یلدا، «فال حافظ گرفتن» است اگر رسم ها و آیین های دیگر یلدا را میراثی از فرهنگ چند هزار ساله بدانیم ولی فال حافظ گرفتن در شب یلدا در سده های اخیر به رسم های شب یلدا افزوده شده است.

شاهنامه خوانی و قصه گویی پدربزرگ و مادربزرگ دور کرسی برای کوچکترها نیز از آیین های یلدا است که خاطرات شیرینی برای بزرگسالی آنها فراهم می آورد



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, :: 19:19 :: نويسنده : hana

موهــــای بلنــــدم را

هیــــچ دوســــت نــــدارم

وقتــــی طنــــابِ دارم می شـــوند

بـــی نــــوازش ِ دســــت های تـــــــو ....!!