just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 57507
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 16:53 :: نويسنده : hana
معرفی موبایل
جدید و خمیری نوکیا + گزارش تصویری

شرکت نوکیا در اجلاس جهان نوکیا ۲۰۱۱ ابزار قابل انعطاف و تمام لمسی را رونمایی کرد که تنها می توان آن را به واسطه خمیدن یا پیچاندن کنترل کرد…



ادامه مطلب ...
 
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 19:59 :: نويسنده : hana

 

ضرب المثل
های جالب  و خواندنی درباره ازدواج
همونطور که می دونید، ازدواج یا همان پیوند زیبای زناشویی پیوندی آیینی‌است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می‌شود و در نهایت به تشکیل خانواده منجر می گردد.
تکناز : البته هر شخصی دلایل متفاوتی برای وصلت‌کردن با همسر آینده اش دارد که همین نظرات متفاوت باعث شده تا در کل مسئله "ازدواج" مهم و پرطرفدار تلقی شود کمااینکه ضرب المثل ها و سخنانی پندآموز از اندیشمندان در این رابطه گفته شده که 70 مورد از آنها را در این ایمیل تقدیم شما دوستان می کنیم اما ناگفته نماند که بسیاری از این نکته ها جنبه شوخی و مزاح دارد و هیچگونه قصد ونظر خاصی مد نظر نیست.

 



ادامه مطلب ...
 
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : hana

دلم می خواهد ..

در آرامش آغوشت !..

طولانی بمیرم
 
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 23:45 :: نويسنده : hana
 
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 23:37 :: نويسنده : hana

شب خوابتو دیدم بابا

ویه هو چقدر حس کردم جات خالیه

اگه بودی شاید....

به یاد همه پدران که جاشون خیلی خالیه

 
یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 18:29 :: نويسنده : hana

اگرچه تاکنون دنیای کامپیوتر ویروس‌های زیادی را به خود دیده است ولی قطعاً خاطره برخی از آنها به دلیل نوع عملکرد و میزان خسارت برای همیشه باقی خواهند ماند. در زیر 10 ویروس از برترین ویروس‌های تاریخ کامپیوتر ذکر شده است.



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : hana

دانشمندان به تازگی پنگوئن بلوندی را در کلونی پنگوئن‌های قطب جنوب مشاهده کرده‌اند که به دلیل جهش ژنتیکی، پرهای روشن دارد. این پنگوئن نادر، پنگوئن بلوند نام گرفته است.

به گزارش نشنال‌جئوگرافیک، شاید در نگاه اول به نظر برسد این پنگوئن آلبینو است و پرهایش به دلیل نداشتن رنگدانه‌ها سفید شده، اما این پرنده قطبی دچار ایزابلینیسم است، جهشی ژنتکی که منجر به رقیق شدن اثر رنگدانه‌های پر پنگوئن می‌شود.

[تصویر:  l5wd7zp86cw3wbrfsic.jpg]

 
یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 18:19 :: نويسنده : hana

گل مریخی!
این تصویر از مدارگرد شناسایی مریخ، ام.آر.او که توسط کارشناسان مرکز سیاره‌شناسی دانشگاه آریزونا منتشر شده، دهانه آتشفشانی آبی‌رنگی را در دامنه آتشفشانی بزرگ‌تر در منطقه سربروس مریخ نشان می‌دهد.

این منطقه از سیاره سرخ به‌خاطر مجراهای سربروس فوسائی (Cerberus Fossae) مشهور است، شیارهایی طولانی و باستانی که در خلال تشکیل منطقه آتشفشانی الایسیوم (Elysium) و به‌دنبال شکاف برداشتن گسل‌های پوسته مریخ ایجاد شده‌اند. دهانه آتشفشان کوچک هم در راستای یکی از این شیارها قرار دارد و جریان گدازه‌های باستانی، این شکل زیبا را ایجاد کرده است.
[تصویر:  d05gml8nmh61atg9xp3.jpg]

 
پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 16:49 :: نويسنده : hana